«Ռոսիա» ավիաընկերության ինքնաթիռը, որը Սանկտ Պետերբուրգից Ալմաթի էր թռչում, հարկադիր վայրէջք է կատարել Մոսկվայի «Շերեմետևո» օդանավակայանում՝ վառելիքի արտահոսքի կասկածի պատճառով, ТАСС-ին հայտնել են ավիափոխադրողի մամուլի ծառայությունից։ «Ինքնաթիռը հանվել է հետագա թռիչքից և ստուգվում է տեխնիկական սպասարկման աշխատակիցների կողմից։ Ավիաընկերությունն արագ որոշում է կայացրել թռիչքն իրականացնել պահեստային ինքնաթիռով»,- նշել են ընկերությունից։
«Պուլկովո» օդանավակայանի տվյալներով՝ ինքնաթիռը քաղաքից օդ է բարձրացել տեղական ժամանակով 02:20-ին։ Թռիչքն իրականացրել է «Ռոսիա»-ն` «Աերոֆլոտ»-ի հետ` Airbus 319-ով: Ինչպես հետևում է Flightrafar24-ի տվյալներից, ինքնաթիռը Նիժնի Նովգորոդի մարզում շրջվել է Արզամասի շուրջը և թեքվել դեպի արևմուտք՝ դեպի Մոսկվա: Ավիաընկերությունն ընդգծել է, որ սպասելիս տերմինալում ուղևորներին տրամադրվել է խմիչք և սնունդ։ Պահեստային ինքնաթիռը Մոսկվայից Ալմաթի է թռել 09:54-ին և վայրէջք կատարել նշանակման օդանավակայանում Մոսկվայի ժամանակով 14:09-ին։
Երեք օրվա ընթացքում սա արդեն երկրորդ դեպքն է, երբ մարդատար ինքնաթիռը հարկադիր վայրէջք է կատարում Ռուսաստանում։ Հոկտեմբերի 30-ին Մոսկվայից Անթալիա թռչող Airbus A321 ինքնաթիռը ստիպված է եղել վերադառնալ «Շերեմետևո» միջազգային օդանավակայան՝ անսարքության սենսորի ակտիվացման պատճառով։ Վայրէջքից հետո ինքնաթիռն ինքնուրույն է շարժվել դեպի կայանատեղի։
Սեպտեմբերի սկզբին Անթալիայից Մոսկվա թռչող Ural Airlines Airbus A321 օդանավի երկու ավտոպիլոտներն էլ խափանվեցին 10650 մետր բարձրության վրա, իսկ վայրէջքի ժամանակ խափանվեց քթի անիվի կառավարումը։ Ինքնաթիռը բարեհաջող վայրէջք է կատարել։
Օգոստոսի 22-ին Խաբարովսկից Մոսկվա թռչող Aeroflot Airbus A350 ինքնաթիռը վթարային վայրէջք է կատարել «Շերեմետևոյում» խափանված ծխի դետեկտորի պատճառով։ Անձնակազմին հաջողվել է կրակը մարել ինքնաշեն միջոցներով։ Օգոստոսի 1-ին Անթալիայից Սանկտ Պետերբուրգ թռչող Aeroflot Boeing 737 ինքնաթիռը նույնպես վթարային վայրէջք է կատարել՝ թռիչքից չորս րոպե անց շարժիչի խափանումից հետո։
Ռուսական ինքնաթիռների հետ միջադեպերի թիվը սկսեց կտրուկ աճել 2022 թվականին Ռուսաստանի Դաշնության դեմ արևմտյան պատժամիջոցների սահմանումից հետո՝ Ուկրաինայի վրա հարձակման համար։ Պահեստամասերի մատակարարման և տեխնիկական սպասարկման արգելքի պատճառով ավիաընկերությունները ստիպված են ինքնաթիռներ և բաղադրիչներ օգտագործել պահանջվածից ավելի երկար։ Օդային տրանսպորտի դաշնային գործակալության տվյալներով՝ միայն 2023 թվականին գրանցվել է գրեթե 700 ավիացիոն միջադեպ, որոնցից կեսից ավելին կապված է եղել տեխնիկական անսարքությունների հետ։