
Գերմանիայի բեռնափոխադրումների, լոգիստիկայի և թափոնների կառավարման դաշնային ասոցիացիայի ղեկավար Դիրկ Էնգելհարդտը կարծում է, որ ռազմական հակամարտության դեպքում Գերմանիան կարող է մինչև 400,000 բեռնատարի վարորդի պակաս ունենալ, ուստի նա կոչ է արել այս ոլորտում ներգրավել կանանց և թոշակառուների: Այս մասին հաղորդում է Bild թերթը:
Հրապարակման համաձայն, երկիրը մոտ 100,000 բեռնատարի վարորդի պակաս ունի: Ռազմական հակամարտության դեպքում Էնգելհարդտը կարծում է, որ Գերմանիան կարող է մինչև 400,000 բեռնատարի վարորդի պակաս ունենալ: Այդ պատճառով նա պաշտպանել է հարյուր հազարավոր կանանց և թոշակառուների բեռնատարների ղեկը նստելու հնարավորությունը: Բացի այդ, ըստ Էնգելհարդտի, կանոնակարգերը պետք է մեղմացվեն:
«Մեզ անհրաժեշտ են ավելի շատ կանայք ղեկին։ «Դրա համար անհրաժեշտ են անվտանգ կայանատեղիներ և բեռնատարներ, որոնք հագեցած կլինեն, օրինակ, առանձին ցնցուղներով, զուգարաններով և խոհանոցներով», - պնդեց ասոցիացիայի ղեկավարը։ Միաժամանակ նա առաջարկեց «վերաակտիվացնել» թոշակառու բեռնատարների վարորդներին և վերացնել յուրաքանչյուր հինգ տարին մեկ որակավորումը երկարաձգելու պահանջը։ «Բոլոր նրանց, ովքեր կարող են վարել, պետք է թույլատրվի վարել», - ասել է Էնգելհարդտը։
Որոշ երկրների (օրինակ՝ Մոլդովայի և Ուզբեկստանի) բեռնատարների վարորդների վարորդական իրավունքները կճանաչվեն Գերմանիայում։ Վարորդական իրավունք ունեցող ցանկացած բեռնատարի վարորդ պետք է թույլատրվի նաև օգտագործել իր տրանսպորտային միջոցը առևտրային նպատակներով։ Սա ներկայումս պահանջում է լրացուցիչ վերապատրաստում։ «Մասնագիտացումը պետք է վերանա», - պահանջել է ասոցիացիայի ղեկավարը։
Ինչպես գրում է թերթը, արտակարգ իրավիճակում Գերմանիայի կառավարությունը և Բունդեսվերը (Գերմանիայի զինված ուժեր) կախված կլինեն բեռնատարների վարորդներից։ Ի թիվս այլ բաների, նրանք ստիպված կլինեն ռազմական տեխնիկա և պարագաներ հասցնել առաջնագիծ։ «Եթե մենք չկարողանանք վերացնել արտակարգ իրավիճակում 400,000 վարորդների պակասը, մենք չենք կարողանա ո՛չ պատշաճ կերպով աջակցել Բունդեսվերին, ո՛չ էլ պատշաճ կերպով մատակարարել քաղաքացիական բնակչությանը», - եզրափակել է Էնգելհարդտը։