Առևտրային ավիացիան Հարավային Կորեայում Jeju Air-ի վթարից և անցյալ շաբաթ Ադրբեջանի ավիաուղիների ինքնաթիռի կործանումից հետո վերաապրել է 2018 թվականից ի վեր ամենամահաբեր տարին, գրում է Bloomberg-ը։
Այս տարի մարդատար ինքնաթիռների զոհերի թիվը հասել է 318-ի՝ վերջին երկու ավիավթարների պատճառով, վկայում են Cirium-ի տվյալները:
Դա 2018 թվականից ի վեր զոհերի ամենաբարձր թիվն է՝ Boeing 737 Max-ի երկու վթարներից առաջինի հետևանքով զոհվեց ավելի քան 500 մարդ, նշում են լրատվամիջոցները:
«Այս տարին Ճապոնիայում և Հարավային Կորեայում սկսվեց և ավարտվեց թռիչքի ամենավտանգավոր մասերից մեկում՝ վայրէջքի փորձերի ժամանակ ողբերգություններով: Մահվան ելքով դժբախտ պատահարները շատ հազվադեպ են, և մեկ լուրջ միջադեպը կարող է հանկարծ վիճակագրորեն լավ տարին վերածել վատթարագույններից մեկի»,- գրում է Bloomberg-ը:
Քննիչները դեռ պետք է պարզեն, թե ինչու Jeju Air Boeing 737-800-ը՝ Max-ի նախորդը, կիրակի վաղ առավոտյան Մուան միջազգային օդանավակայանում թռիչքուղուց դուրս սահեց՝ առանց շասսին բացելու բախվեց երկաթբետոնե պատին, որի հետևանքով մահացավ 179 մարդ։ Իսկ երբ ավիաընկերության մեկ այլ ինքնաթիռի մոտ վայրէջքի սարքի խնդիր առաջացավ, երկուշաբթի Կորեայի իշխանությունները կարգադրեցին սպասարկել ևս 101 հատ Boeing 737-800 ինքնաթիռներ, որոնք շահագործում են տեղական ավիաընկերությունները:
ԱՄՆ-ի սկզբնական առուվաճառքի ժամանակ Boeing-ի բաժնետոմսերը նվազել են: Ավելի լայն հետաքննությունը մեկնարկեց, երբ քննիչները սկսեցին վերլուծել ինքնաթիռի շարժման և օդաչուների գործողությունների և վիճակի մասին կենսական տեղեկություններ պարունակող օդաչուների խցիկի ձայնագրիչն ու թռիչքի տվյալների հավաքագրման վնասված սարքը:
Հունվարին Japan Airlines ավիաընկերության հսկայական ինքնաթիռը Տոկիոյի Հանեդա օդանավակայանում բախվել էր առափնյա պահպանության ինքնաթիռին։ Առևտրային ինքնաթիռում բոլորը ողջ են մնացել, բայց փոքր ինքնաթիռում գտնվող հինգ մարդ զոհվել է: Տարին նույնպես նշանավորվեց մայիսին՝ մրրկայնության ժամանակ Մյանմայի վրայով «Singapore Airlines», ավիաուղիների օդանավում մահացու ցնցումներով: