Ոստիկանությունը ներկայացրել է անձնագրային և վ...

Ոստիկանության անձնագրային և վիզաների վարչությունը շարունակում է աշխատել գերծանրաբեռնված ռեժիմով՝ մեծ հերթերի պայմաններում, որը մի շարք գործոնների միաժամանակյա առկայության պատճառ է։

«Չանդրադառնալով հերթերի կոնկրետ պատճառներին, քանի որ մի քանի անգամ արդեն զանգվածային լրատվամիջոցներով տրվել է պարզաբանում այդ մասին, ստորև ներկայացվում է 2022թ-ի կատարված որոշ գործարքների համեմատական վերլուծություն նախորդ տարվա հետ, որը ցույց է տալիս այս տարվա առանձնահատկությունները թվային տվյալների տեսքով։

Գործողության տեսակը 01.06.2021-19.07.2021 01.06.2022-19.07.2022 Տարբերություն
Հին նմուշի անձնագիր 69446 81707 +12261
Նույնականացման քարտ 11099 3274 +21646
Կենսաչափական անձնագիր 1544 3501 +1957

Օտարերկրյա պետությունում վավերականացման ժամկետի

նշում

65765 75183 +9418
Հաշվառում 28635 35354 +6719
ՀԾՀ 28638 105599 +76961

ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու

համար դիմում

1191 3759 +2568
Ընդամենը 206318 337848 +131.530

Վերոգրյալ ցուցանիշները փաստում են, որ այս տարվա հունիսի 1-ից մինչև հուլիսի 19-ը ընկած ժամանակահատվածում նախորդ տարվա համեմատ կատարվել է շուրջ 131.530 գործարք ավելի կամ այդքան անձ ավել է սպասարկվել ու գտնվել հերթում։

Վերը նշվածը հաշվի առնելով, կրկին հորդորում ենք մեր հայրենակիցներին՝ անձնագիր ստանալու, դրանում օտարերկրյա պետություններում վավերականության ժամկետի նշումներ կատարելու գործողությունները իրականացնել նախապես և ըստ անհրաժեշտության, անձնագրային ծառայություններում տեղադրված հերթերը կանոնակարգող սարքավորումներից չստանալ մեկից ավելի կտրոններ, քանի որ մի քաղաքացու կողմից մի քանի կտրոն ստանալու և միայն մեկն օգտագործելու դեպքում մնացած կտրողնների չեղարկումը հետագայում լրացուցիչ ժամանակ է պահանջում, այն պարագայում, երբ այդ ժամանակահատվածում կարող  է մեկ այլ քաղաքացի սպասարկվել, խնդրում ենք քաղաքացիներին ստանալ հերթի կտրոն՝ յուրաքանչյուրն իր համար, որպեսզի հնարավոր լինի ժամանակն օգտագործել օպտիմալ՝ այդ ընթացքում ավելի մեծ թվով անձանց սպասարկելու համար»,- ասվում է պարզաբանման մեջ։

Ոստիկանության անձնագրային և վիզաների վարչությունը հայցում է հայրենակիցների ներողամտությունը և համբերատարությունը, քանի որ վարչությունը իր մարդկային և նյութական ռեսուրսների շրջանակում ձեռնարկում է բոլոր հնարավոր միջոցները՝ ապահովելու համար բոլոր դիմումատուների պատշաճ սպասարկումը։