
Դեմոկրատական կուսակցությունը ռեկորդային ցածր մակարդակի է հասել ամերիկացի ընտրողների շրջանում. հարցվածների 27%-ն է միայն դրական էմոցիաներ արտահայտել Դեմոկրատական կուսակցության նկատմամբ, ևս 7%-ը «շատ դրական» վերաբերմունք է արտահայտել, համաձայն NBC-ի հարցման արդյունքների:
Ինչպես նշում է հեռուստաալիքը, այնքան քիչ ընտրողներ չեն աջակցել կուսակցությանը NBC-ի հարցումների ողջ պատմության ընթացքում, որոնք սկսվել են 1990 թվականին։
Ընտրողների մեծամասնությունը (55%) հայտնել է դեմոկրատական կուսակցության վերաբերյալ բացասական տեսակետների մասին, այդ թվում՝ 38%-ն ասել է, որ իրենց տեսակետները «չափազանց» բացասական են:
Վարկանիշի անկումը մասամբ պայմանավորված է ընտրություններում դեմոկրատ Քամալա Հարիսի պարտությամբ։
Այժմ, ի տարբերություն Դոնալդ Թրամփի առաջին ժամկետի, դեմոկրատ ընտրողները ակնկալում են, որ կուսակցությունը փոխզիջումներ փնտրելու փոխարեն ավելի ամուր կկանգնի իր դիրքերում. մինչդեռ 2017-ին դեմոկրատների 59%-ը ցանկանում էր փոխզիջումների միջոցով հասնել կոնսենսուսի, այժմ տրամադրությունն ամբողջությամբ փոխվել է, և 65%-ը պատրաստ է զոհաբերել երկկուսակցական համագործակցությունը:
Միևնույն ժամանակ, Հանրապետական կուսակցությունը նույնպես կորցնում է իր համախոհներին. բոլոր ամերիկացի ընտրողների 49%-ը բացասական է վերաբերվում, իսկ 39%-ը՝ դրական։
Այնուամենայնիվ, ավանդաբար դեմոկրատների օգտին քվեարկողների շրջանում 20%-ը բացասական վերաբերմունք է հայտնել իր կուսակցության նկատմամբ, մինչդեռ հանրապետական ընտրողների շրջանում ավելի քիչ են եղել դժգոհողները՝ 10%:
NBC-ն հիշեցնում է, որ նույնիսկ դեմոկրատների ռեկորդային ցածր արդյունքը դեռ բարձր է 2013 թվականի հանրապետականների հակառեկորդից, երբ հարցվածների միայն 22%-ն է խոստովանել, որ համակրում է իրենց։ Չնայած դրան, Հանրապետական կուսակցությունը վճռորոշ հաղթանակ տարավ 2014-ի Ներկայացուցիչների պալատի միջանկյալ ընտրություններում, որը նրա լավագույն արդյունքն էր 100 տարվա ընթացքում:
«Այսպիսի թվերով Դեմոկրատական կուսակցությունը ռեբրենդինգի կարիք չունի: Նրան վերագործարկում է պետք», - ասել է դեմոկրատ սոցիոլոգ Ջեֆ Հորվիթը Hart Research Associates-ից, ով հարցումն անցկացրել է հանրապետական սոցիոլոգ Բիլ Մաքինտուրֆի հետ Public Opinion Strategies-ից: