ՆԳՆ ծառայությունների մատուցման որակի վերահսկո...

ՆԳՆ ծառայությունների մատուցման որակի վերահսկողության վարչությունը նախաձեռնել է առցանց հարցում: ՆԳՆ-ից հայտնում են, որ հարցման նպատակն է հավաքագրել Միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության ոլորտում ծառայությունների մատուցման հետ կապված խնդիրները և բարելավել մատուցման որակը։

«ՆԳՆ բարեփոխումների օրակարգում քաղաքացիակենտրոն, հանրությանը հասանելի նոր որակի ծառայությունների մատուցումն է, որտեղ քաղաքացու կարծիքն առաջնային դեր ունի»,- նշված է ՆԳՆ-ի տարածած հաղորդագրության մեջ: